Kabinet vult bezuinigingen zorg in

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Thu Aug 28 14:28:07 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat IVF uit basisverzekering gaat is een goede zaak. Het gebruik van medicijnen
wil men aan banden brengen. Dat is prima. Ik denk dat het alleen niet zal
lukken met de zogenaamde medicijnknaak. Geeft meer bureaucratie. Dat de pil tot
18 jaar vergoed blijft is ook prima. Daarna moet je eigen verantwoordelijkheid
nemen. De verdere invulling weet ik nog nioet. Jij wel?

Groeten Kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/