IVF NL-UK

K-PAX j.hoek20 at CHELLO.NL
Wed Aug 27 10:47:51 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat een flauwekul, een homogene denkwijze..... demografische en financiele
condities zijn gelijk??????

Dat kan wel zijn, maar hier spreken ze Nederlands en daar spreken ze Engels,
maar hoe kan dat nu.... de demografische en financiele condities zijn
gelijk!!! Zouden ze daar nu ook Nederlands moeten spreken, of hier Engels,
hee, en hier hebben ze coffeeshops, en daar niet, en de demografische
gegevens en dat andere dure woord ook...,  hahaha

Dus wat wil je eigenlijk zeggen, Engeland is een ander land dan Nederland,
ondanks dat de demografische en financiele condities gelijk zijn.

Klasse ouwe, scherp opgemerkt, zal er volgende keer op letten dat ik in
Engeland ben als ik er ben, je vergist je zo makkelijk met die
veralgemenisering.

Maar wel lachen hoor,

Groetn K-PAX