Bortis van der Ham Schiphol

Marcel van Dalen dalm at EDE.NL
Thu Aug 14 10:33:43 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lijsters,
De Volkskrant, 13 augustus 2003, pagina 3;
de opmerkingen van Boris van der Ham zijn waarlijk een zegen voor het huidige kabinet;
ik verwacht juist van hem een kritische, dualistische houding ten opzichte van het kabinet.
Een volkomen gemiste kans van Boris van de Ham, echter het moet natuurlijk tegelijkertijd wel duidelijk zijn, dat zo'n meetstelsel voor geluidsoverlast best wel ingewikkeld is (niet ironisch bedoeld, hoewel). Ik denk dat het goed is dat Van der Ham op korte termijn nog meer inhoudelijke kennis over deze problematiek zich eigen gaat maken.
Daarnaast had ik van hem gaarne zijn standpunt willen vernemen over de onafhankelijkheid van het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium.
De landelijke website van D66 is daar een goed middel voor.
Ik wacht kritisch en actief af!!
Marcèl van Dalen,
fractievoorzitter D66 gemeenteraad Ede