RID

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Mon Aug 11 20:43:26 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat gaan jullie toch weer moeilijk zitten doen. Altijd maar weer het wiel
uitvinden. Gewoon een gekozen burgemeester en iedere 4 of 6 jaar
Burgemeesters verkiezingen. Als ie et goed heeft gedaan wordt ie weer
verkozen en anders niet.
Net als een verkozen Minister President elke 4 of 6 jaar, en niet meer dan
een herverkiezing. Frisse wind etc etc
Lenny

>Mee eens dat net als tussentijdse ontbinding van de raad een mogelijkheid
>moet
>zijn van tussentijds ontslag van de burgemeester. Dus die mogelijkheid zou
>in
>de wetgeving ingevoerd moeten worden
>
>Groeten Kees van Loon

>tekstveld
>tekstveld

>  http://www.wanadoo.nl/

>(D66 at nic.surfnet.nl).
>tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66
> [...]

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.