Lid blijven van D66 of niet ?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Apr 29 12:47:12 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ja wacht het resultaat af en oordeel niet te vroeg!! Dat bedoel ik. Het
referendum bestaat nu gezien de lijst of je niet of wel wil regeren met CDA en
VVD. Ik wil mijn oordeel vellen wanneer het resultaat bekend zijn en men ja of
nee. Dat kan via referendum, maar de poststemming ben ik ook niet gelukkig mee.
Je krijgt in iedere geval niet veel meer leden, die hun stem uitbrengen. Een
enerverend congres met felle discussies, debatten over de inhoud qua
beeldvorming spreekt men dan meer aan.

Precies de inhoud en dan zit er ook nog het openbaar vervoer bij heb ik al
direct naar Boris op zijn verzoek gemaild.Al op 23 april. Ik zie ook dat we het
hard moeten spelen, maar ik beoordeel pas het resultaat als er iets ligt en
niet nu er nog niets ligt en je meer indianenverhalen horen.

Groeten kees van Loon

 http://www.wanadoo.nl/