Lid blijven van D66 of niet ?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Apr 29 12:29:37 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Ik denk dat je gelijk hebt. Die extra investeringen in onderwijs halen het
niet bij de oorspronkelijk eis. En dat loskoppelen van uitkeringen van
CAO-lonen zint mij ook niet. En, wat zijn de garanties en de termijnen voor
een gekozen burgemeester? Zeker over tien jaar...

Kortom, veel te mager resultaat. De leden zullen zich hier in meerderheid,
afgezien van delen van de Grachtengordel, niet in herkennen, denk ik.

De conclusie lijkt voorlopig duidelijk (terwijl ik aanvankelijk neutraal
stond t.o. regeringsdeelname an sich).

Henk Vreekamp, Utrecht.