Is D66 neo-conservatief i.p.v. vrijzinnig ?

Constantijn Dolmans dolmanscpim at HOTMAIL.COM
Fri Apr 25 11:29:31 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark schreef:
>  En als ik goed kijk, dan is er geen kar meer te bekennen...

Waar baseer je die opmerking op? Ik heb het aantal mensen dat betrokken is
in D66 de afgelopen twee jaar alleen maar zien toenemen. Er wordt gelukkig
gediscussieerd, de leden zijn kritischer, in tal van afdelingen bloeien de
activiteiten op. Of doel je op die schamele zes kamerzetels? Ook dat zijn
nog een paar honderdduizend kiezers. Zowaar een zware kar om te trekken. Ik
zou nog maar eens beter kijken 8-).

Constantijn

Hotmail en Messenger on the move
http://www.msn.nl/communicatie/smsdiensten/hotmailsmsv2/