Fw: Politiek voorkeursbehandeling

L.S.Kalhorn uomo_universale at HOTMAIL.COM
Sat Apr 19 16:20:29 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Beste Cees,

 Ik lees vaak en met plezier jouw gedachtengangen, nu echter vind ik dat je
een gedachtenkronkel hebt!
Het balang van iedereen wordt geschaad als een ministerraad uiteen wordt
gejaagd of nog erger, wordt gedwongen een besluit te nemen. Stel je voor dat
 een achtelijke idioot met een geweer de ministerraad in stapt en de
 ministerraad doen laten besluiten dat er een gekozen burgemeester moet
 komen. Dit in tegenstelling tot het tot dan toe democratische besluit dat
er
 geen gekozen burgemeester komt. Dan raakt deze persoon de democratie !! Dit
 in tegenstelling tot eerdere discussies dezes lijst waarin Volkert dat al
 werd verweten. De democratie die we in Nederland hebben dient te worden
 beschermd. Ik hoop dat jij, ik en de rest op deze lijst het daar toch wel
 over eens zijn! Iemand die de democratie zo aantast, moet worden gestrafd
op
 de hoogte manier!

 Over die verkiezingsborden geef ik je gedeeltelijk gelijk! Tegenwoordig
zijn
 er meer dan genoeg communicatie methoden. Die borden kunnen we wel missen!
 Iedereen weet toch wel dat de VVD, PvdA, CDA en D66 mee doen. Normaal
 gesproken worden er zelf enorme bekeuringen uitgeschreven voor diegenen die
 wildplakken!
 De verkiezingsborden geven trouwens ook weer leuke momenten. De VVD en PvdA
 hebben in Amsterdam in enkele stadsdelen gezaamlijk de borden beplakt.
Zeker
 als je ziet welke verschillende belangen ze eigenlijk wel niet hebben!

 Al met al, om terug te komen op je belangrijkste stelling van net: Diegene
 die een bijeenkomst van een democratisch belang verstoord, uiteendrijft of
 dwingt een besluit te nemen (van stadsdeelraad via Tweede Kamer tot
 ministerraad) mag voor mij gestrafd worden met levenslang!!!!! De balangen
 van anderen (alle bewoners) worden namelijk geschaad!

 Laurens Kalhorn