18 jaar (waarom zoveel ?)

Fri Apr 18 09:34:39 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>:
>Jij ziet dus niet in wat er mis mee zou zijn als ik opgelucht zou
>ademhalen als jij dood was?
 (...)
>Ik vroeg slechts of ik net als D66-Dr. Marc blij zou moeten zijn met
>iemand monddood maken,

 Het laatste wat je over Fortuyn kan zeggen, is dat hij monddood werd
 gemaakt. De media hebben zich gigantisch misdragen (en doen dat nog
 steeds daar waar het over Fortuyn gaat - vandaar dat we voortdurend
 geconfronteerd worden met die twee domme 'beroepsbroers').

 Alle uitlatingen over 'demonisering' waren door Fortuyn zelf verzon-
 nen - zie boek van der Linde en Westerterp:
    http://www.omroep.nl/nos/nieuws/index.html#@http://www.omroep.nl/nos/nieuws/dossiers/pim_fortuyn/2003/april/1504_geheim_dagboek.html

 De knufferfuhrer creeerde daarmee zelf de sfeer die hem fataal
 zou worden in de vorm van de aanslag door van der Graaf. Dat deed
 hij dus ZELF, niet van der Graaf. Niet de mensen die niets van hem
 moesten hebben. Het betrof hier een doelbewuste tactiek om de
 democratie (of wat daarvan over was) naar zijn hand te zetten/om
 zeep te helpen.