Kopie-eren CD-Rom's nagenoeg verboden

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Tue Apr 15 19:41:57 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Iedereen die een intellectueel eigendom bezit , dat zijn schrijvers,
auteurs, schilders, uitvoerend kunstenaars (naburig), softwarefabrikanten
, spellenmakers, computerspellenmaker, uitvinders, octrooihouders etc etc.
Allemaal zaken waarvan jij graag had gezien blijkbaar dat die nooit meer
een cent vangen.

met vriendelijk groet, louis de wit