Formatie

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Apr 15 14:22:00 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Apr 15, 2003 at 01:57:18PM +0200, Mark Koek wrote:

  > Alweer een goed punt. Wat een mooie lijst is dit toch. ;-)
  >
  > Volgens mij beseffen te veel D66'ers nog steeds niet dat het een enorm
  > probleem wordt om ons te onderscheiden in de oppositie tegen een
  > CDA/VVD/LPF-kabinet...

  Ik besef dat donders goed. Maar daaruit volgt op geen enkele wijze
  dwingend dat we dus in een CDA/VVD kabinet moeten stappen.
  Sterker: 'het enorm probleem ons te onderscheiden in de oppositie'
  doet logisch gezien vermoeden dat we in veel een opponent van
  CDA/VVD zouden zijn, nietwaar?

  Nu is dat ook niet in die mate het geval, maar het geeft aan dat
  veel inlegkunde, wishfull thinking en wat dies meer zij denkbaar is.
  Het boerenverstand echter leert dat geslagen honden niet in het hol
  van de leeuw kruipen.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |