Kopie-eren CD-Rom's nagenoeg verboden

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Apr 15 01:05:29 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

fert 6565 wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> wat is jouw standpunt hierin dan , moet ik uit de " :(."  opmaken dat je dit
> bij voorbaat belachelijk vindt?

Bij voorbaat, het is volstrekt belachelijk!!!!!!

Mag ik zelf weten welke muziek op een cdeetje wil hebben, om niet elke
keer een lp/CD op te moeten zetten?
Mag ik zelf dj zijn voor mijzelf en al die nummers achter elkaar zetten
die ik op die manier achter elkaar wil hebben zonder dat elke keer
opnieuw lp/CD's te moeten wisselen?

Waarom moet ik mijn vrijheden inleveren voor een industrie die niet van
plan is met de tijd mee te gaan?
Mag ik mijn vriendin attenderen op een nieuwe groep/band waarvan ik
vermoedt dat zij die interessant vindt?
Waarom moet ik met die vermaledijde industrie rekening houden, en waarom
zou ik mijn vrijheden daar hen moeten laten beperken????

Het beroep van (huif)karrenwielenmaker is ook nagenoeg uitgestorven. Of
ben je zo sentimenteel voor wat betreft het behoud van die oude
beroepen?

Henk Elegeert