[RE: Formatie]

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Fri Apr 11 00:37:05 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Na het stuklopen van de PvdA/CDA formatie meldt Mingele in Nova dat er
> binnen de D66 fractie elementen zijn die een coalitie CDA-VVD-D66
> bespreekbaar achten.

-----

Even los van de vraag of het gelijk bij Bos of bij Balkenende ligt -dat zullen
we nog wel horen en beoordelen-, kletst Ferry Mingelen bij mijn weten uit zijn
nek, in dezen. Dinsdag jl. al kwam de vraag op tafel wegens de (toen nog)
dreigende breuk, en er was unanimiteit in de fractie dat we zo'n kabinet (van
CDA, VVD en D66) niet moeten willen. Dus laat er verkeerde indruk ontstaan
door Ferry M. En ach, er wordt natuurlijk veel wishful nagedacht, op dat
Binnenhof.
Groeten,
Bert.