UPC Update: mijn gevecht

fert 6565 fert6565 at HOTMAIL.COM
Wed Apr 9 15:24:22 CEST 2003

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De NMA heeft weer es om opheldering gevraagd , hun bevoegdheid reikt niet
zo ver dat er sancties of wat dan ook opgelegd kunnen worden. Er zijn in het
verleden grove fouten
gemaakt die hebben geresulteerd in de huidige situatie. Totale overbelasting
van rechtswinkels, frustraties
van  tienduizenden klanten. Ik heb mij echt verbaasd de laatste jaren hoe de
maffia van UPC hun wurgpraktijken heeft kunnen
bezigen en de politiek zich verscholen heeft achter hiaatjes in regelgeving
die wel goed zouden komen zonder zeer rapido in te grijpen.
Iedereen heeft dit al jaren zien aankomen. Ik accepteer persoonlijk geen
enkele laconieke houding van de regering of 2e kamer op dit gebied meer.
We vinden een informatiemaatschappij belangrijk , we zijn alleen vergeten de
daarvoor kanalen te waarborgen. Dit
lijken mij keypoints voor D66 de komende jaren die technologie,ontwikkeling
en rechtvaardigheid hand in hand wil laten samengaan.

louis