Oorlog in de fracties en partijtjes

Sat Sep 28 00:05:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Jasper,

Toch wel gehoord wat Frits Wester zei, verbijsterd over het naieve geloof
van Winnie in democratie, toen zij beschreef hoe dictatoriaal het tussen het
fractiebestuur en de rest van de fractie eraan toe ging?
Dat het zo al heel lang gaat en nog steeds in alle (grote) fracties!

Ik vond het dus ook heel aangenaam zoals ik dat ook vond n.a.v. de
PvdA-rapporten, dat de maskers blijven vallen en vallen.
Doorgaan met die openheid over de krochten van Den Haag! Bedankt Winnie,
bedankt Margreet. Oogjes open en snaveltjes nooit meer toe.

Dag Adje (weer een uur "zijn" fractie toegepreekt n.a.v. de rapporten en de
fractie maar weer zwijgen), voormalig kamervoorzitster Van Nieuwenhoven (die
nu ineens of daarvoor loog, want al in de zomer beslist geen partijlijder te
willen worden), de nog steeds in het Buitenland schuilende Duivestein
waarvan niemand weet of hij zich kandideert, en dag al die andere blatende
engerds. Vervelend hè, al die open ramen ineens en die afgehaalde gordijnen.

Fritz van Rikxoort