Staatstelevisie en Wolffensperger

ReindeR Rustema reinder at RUSTEMA.NL
Fri Sep 27 21:14:32 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 5:45 PM +0200 9/27/02, Mark Koek wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Nou, daar noem je wel de enige 2 uitzonderingen.

Waarbij de eerste beter op een eigen satelliet kanaal kan zitten. Net
zoals tv-dominees in de VS ook prima commercieel kunnen opereren. De
achterban is loyaal genoeg. Er hoeft geen belastinggeld aan verspild
te worden. Het is geen cruciale informatievoorziening. We hebben toch
een scheiding van kerk en staat in dit land?

De VPRO is juist de enige omroep die zelf al jaren pleit voor een BBC
model, die zou er geen traan om laten als het huidige model over
boord gekieperd zou worden. Zodra de kwaliteit van de programma's
voorop komt te staan doen ze mee, dat weet ik zeker.

--
ReindeR