[BOUW-ENQUETTE]

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Fri Sep 27 15:58:20 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo is dat. Er zijn drie functies: onderzoeker, rechter, en beul. En die moeten
niet door elkaar worden gehaald. Bovendien is parlementair onderzoek primair
bedoeld als instrument om via waarheidsvinding uiteindelijk de regering te
controleren. Daarbij kunnen persoonlijke aantekeningen overigens wel nuttig
zijn, om die waarheid te achterhalen.
Groeten,
Bert Bakker.

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

Even een reactie. Hoe te meer ik er van zien des te meer ik mij erger aan de
zgn FREELANCERS RECHTERS.

Wat begon als zijnde WAARHEID VINDING lijkt al meer te zijn geworden om
mensen persoonlijk aan de schandpaal te nagelen.

Men schijnt er bevrediging in te vinden mensen op mijneed te betrappen . De
commissie gedraagt zich als rechters door beslag te leggen op persoonlijke
aantekeningen die men gemaakt heeft de commissie .

Het lijkt wel OOST EUROPA van voor 1970 .  WALGELIJKE ENQUETTE . WAGELIJKE
POLITIEK.

Dit moet ik even kwijt

Peter Bos

(D66 at nic.surfnet.nl).