ICT Beleid D'66 / Investeringen

Elbert Streek streeke at IAE.NL
Fri Sep 20 13:26:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mathijs,

 Voor mij is ICT infrastruktuur wel een eerste levensbehoefte geworden!

Als ik zou moeten kiezen tussen krant, radio, TV en internet, in
volgorde van ontstaan, zou ik nu voor internet kiezen.

Ook voor mijn werk is internet belangrijker geworden dan telefoon,
tijdschriften en andere papieren documentatie.

Internet kan technisch alle andere media vervangen maar dat gebeurt
vanwege economische en culturele redenen nog niet.

Mvg,

Eibert van de Streek