[Schriftelijke vragen van het lid Bakker over gewelddadige filmsop de televisie]

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Sep 19 13:43:29 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Valt niet te overwegen dat er een logo'tje (bv "pulp-politiek") in het
scherm verschijnt op het moment dat een LPF-er aan het woord komt, en
dat pas nadat de regering daarover een verklaring heeft afgelegd dat
logo al dan niet achterwege kan blijven?

Het quasi dualisme (het lijkt eerder een geprovoceerde, omwille van een
quasi debat/discussie) doet de democratie geen goed, en zeker als dat
zelfs voor een select gezelschap bedoeld lijkt te zijn.

Deelname aan de regering kan en mag niet leiden tot het selectief
bedienen van het stemvee, want daarmee vervaagd de norm dat de regering
er is voor *alle* inwoners van Nederland.

Henk Elegeert