live-debatten in "Windows Media" :-(

Mark Koek mark at KOEK.NET
Wed Sep 18 17:50:01 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen schreef:

>   Tja, die ellende tref je regelmatig aan. Zo dacht ik vorige week
>   effe naar de enquetecommissie te kijken. Zelfde probleem. Of probeer
>   eens naar radio 1 te luisteren via omroep.nl ...

<gaat kijken...>

Inderdaad! Maar tot voor kort was dat toch nog in RealAudio? Ik
luisterde er regelmatig naar.

En dat van mijn belastingcenten!

Positieve uitzondering is trouwens Kink FM. Erik de Zwart weet ze nog
altijd met succes uit de ether te houden, maar ze zenden via het net uit
in Ogg-formaat, dat echt voor Jan en alleman gratis en voor niks te
gebruiken is.

Mark