d66 kiest... geen kleur

Thu Sep 12 08:51:22 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry,

Oplossing gevonden, mocht Els Borsts anti-lichtere-kleuren-wetje toch nog
een kans maken: amenderen (if you cant beat them join them) met het
compromis lichtere sigaretten mogen wel een zwartere kleur, en zwaardere
sigareten een lichtere.

Fritz

PS
Mogen politieke partijen eigenlijk nog wel kleuren blijven voeren (van Els)?
Die suggereren immers ten onrechte ook dat de ene partij lang in de regering
minder schadelijk is dan de andere  ;-)