D66 on demerol

Tue Sep 10 12:42:47 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Lenny <LennyBruce at hotmail.com>
Datum: dinsdag 10 september 2002 12:25

>Fun facts to know and tell...
>Wist je dat recent onderzoek van de Vrije Universiteit in Amsterdam
>aantoont dat de gemiddelde agent slecht 19 min. per dag op straat
>doorbrengt? Je schrikt je toch kapot als de tijd van politionele
parkeerwachten daar ook bij
>inbegrepen is.
>slime the agony of water

Dat wist ik wel, maar niet op de minuut nauwkeurig hoor, en Pim wist en zei
het ook (erg he), en elke burger die weleens aangifte heeft gedaan wist het
ook. En ook elke politicus die op werkbezoek tientallen politie-ie op bureau
zag koffiedrinken en klagen dat ze met moeite 1 autootje met 2 van hun
lieten rondrijden in een deelstad van meer dan honderdduizend inwoners.

Fritz