Justitie gaat maat door...

Tue Sep 10 08:33:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik, eerder:

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>:
>Dr. Marc-Alexander Fluks vindt het gedachtengoed van Pim
>Fortuyn op zijn gunstigst 'uiterst verward', en is daarom
>opgelucht dat Pim Fortuyn als een dolle hond is afgeschoten.

 Erik, de logica ontgaat me. Van 'opgelucht zijn' is geen
 sprake, er komt heus wel weer een ander Pim.

 Het gaat erom dat er zich altijd weer Pimmen melden als de
 zaak vastloopt. In die zin was Paars erger dan Pim. Ik vind
 dat ik de zaken die jij nu verkeerd citeert mag zeggen omdat
 ik me op deze lijst al tegen Paars keerde, lang voordat deze
 Pim zich meldde. Niet alleen had ik het over de puinhopen van
 Paars maar ik voorspelde OOK de komst van deze Pim zonder te
 weten dat deze Pim uberhaupt al ergens rondwaarde in donkere
 kamers.

 De oorzaak die leidt tot Pimmen, dient voorkomen te worden
 maar men is ziende blind. Iedereen kon zien dat Paars (2) een
 enorme flop was maar men stak z'n kop diep in 't zand. Dan
 hebben de Pimmen dus vrij spel.

 De volgende Pim heeft een klein snorretje en voelt voordurend
 of het al regent.