Arnhems congres: andere kwesties

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Sep 5 22:13:00 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Eelco,

Ik houd niet van zelfbenoemde slachtoffers, zeker niet als het gaat om
figuren die in ons bestel  categoraal kunnen meebeslissen over leven en
dood - medische wachtlijsten, deelname aanval Irak etc.

Je grap over de Parteifreund gaat trouwens vooral op in landen waar grote
partijen elkaar zwaar beconcurreren, zoals Duitsland, Engeland en de USA.
Daar krijgt een criticus in een partij de proportie van destructieve
ambitie. Bij het kleine D66 is het gewoon irrelevant - maar dat zul je al
begrepen hebben sinds je je stukje hebt herlezen.

Kortom, het is ook voor de buitenwacht volkomen onbegrijpelijk dat Thomas
de Graaf er nog zit, en Dijkstal en Melkert niet meer.

Henk Vreekamp, Utrecht.