RFD-1 nl.politiek.links

Thu Sep 5 11:28:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Mon, 02 Sep 2002 10:36:56 +0200 Hans Giesing wrote:

Waarde Hans, je bent al een echte politicus aan het worden.
(En dit is zeker niet positief bedoeld.)
Kennelijk ben je niet in staat om simpelweg op te schrijven:
'Beste lijsters, ik was een beetje dom.' In plaats daarvan
werk je je hieronder nog wat verder in het moeras:

>Het idee achter mijn mailtje was dat ik bang ben dat wanneer de achterbannen
>van de 'niet-conservatieve' partijen al weer gaan samenwerken (een

Ja, uit je eerste ondoordachte mailtje bleek ook al dat je
daar bang voor was.
Maar Reinder roept helemaal niet op tot samenwerking; hij
onderzoekt of er ruimte is voor een *discussie*lijst.
Je hebt dus ongelijk. En dat wordt er niet beter op wanneer
je je ongelijk gaat herhalen.

>discussielijst is een de eerste stap in die richting), waar moet dan het
>onderscheidende van de vernieuwing nog vandaan komen? Was het niet juist de

Uit de verschillen tussen de partijen.
Je wilt toch niet beweren dat iemand van de SP over politieke
kwesties steevast hetzelfde denkt als malle Hansje van D66?

>Ik denk dat D66 zichzef moet hervinden. Een goede blik naar buiten is
>daarbij nooit weg, sterker nog noodzakelijk.

Geef zelf het goede voorbeeld en haal die plaat gewapend beton
eens weg, die je voor je hoofd hebt.
En als je een keer onzin uitkraamt, erken dat dan gewoon.

>Tenslotte, voor alle duidelijkheid. In deze lijst verkondig ik mijn
>persoonlijke opvattingen, niet die van de JD.

Dat is niet zo; je schreef in je kwaliteit van Secretaris Politiek
van de Jonge Democraten. Kijk je eigen bericht er maar op na.
Daar staat onder:

     Hans Giesing
     Secretaris Politiek
     Jonge Democraten
     e-mail: hans at jongedemocraten.nl
     website: http://www.hansgiesing.cjb.net

Ik zie dat je je bericht wel hebt gepost vanaf een ander
adres dan je jongedemocraten-adres.
Dan hoort die .sig er dus helemaal niet onder. Maar die
staat natuurlijk wel geweldig interessant, nietwaar?

Verder valt me nog op dat je helemaal niet in gaat op wat
er in reactie op je malle bericht is geschreven, maar gewoon
mal blijft doortetteren.
Het begrip 'discussie' is blijkbaar niet aan jou besteed.

Erik vdMb