Actie Kist: een duiding

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Oct 31 11:06:29 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Michiel,

Ik erger me aan die biologische metafoor van "generatiewisseling". Dat is
een vulgaire machtsmetafoor, want sluit discussie uit. Liever zie ik
voorstellen van je over een andere inhoud van het programma. Ik heb daar
meermalen puntsgewijs een aanzet toe gegeven. (Bijna) niemand reageert.
Laten we daar eens eerst mee beginnen.

Dus graag: hoofdpunten voor programverandering en imagebuilding! Je wilt
toch zo graag in de Eerste Kamer?! Nou, hup dan!

Henk Vreekamp, Utrecht.