Lousewies doet mee!

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Thu Oct 31 16:56:35 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
> Maar ik blijf de actie van Kist fout vinden, ten eerste omdat hij mensen
> vraagt zich geen kandidaat te stellen (dat hoort niet, iedereen mag zich
> kandidaat stellen),

En daar schaar ik me van harte achter. Het issue is naar mijn idee helemaal
niet dat Floor zich wél kandideert, da's zijn goed recht en hoe meer keuze
hoe beter, maar dat hij anderen oproept zich niét te kandideren.
Het recht om zich kandidaat te stellen is voor de huidige fractieleden even
groot als dat van Floor.
Ze kandideren, gaan een pittig debat aan over hoe elk van hen ziet hoe de
fractie zou moeten opereren en wij kiezen daarna degenen waarvan we vinden
dat ze het het beste zullen gaan doen.

Dat lijkt me de d66 manier....

Martin