Lousewies doet mee!

Mark Koek mark at KOEK.NET
Thu Oct 31 16:22:25 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman Beun schreef:

 > En nog steeds is het niet relevant wat Floor Kist zelf met de
 > uitkomst opschiet, maar wat de partij er mee opschiet.

Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Ik moet ook bekennen dat, toen ik
vanmorgen Thom alwéér op de TV zag (bij Goedemorgen Nederland! deze
keer), me opviel dat er toch in elk geval is bereikt dat het bijna
totaal negeren van D66 in de pers is omgeslagen in een hoop aandacht.
Dat is goed.

Maar ik blijf de actie van Kist fout vinden, ten eerste omdat hij mensen
vraagt zich geen kandidaat te stellen (dat hoort niet, iedereen mag zich
kandidaat stellen), en ten tweede vanwege de methode waarmee hij het
onder de aandacht bracht (spam, waarbij hij ook nog eens de lijst CC
meestuurde waardoor in de nasleep vele mailboxen van onschuldige D66'ers
overstroomden). En tot slot doet hij ook nog eens een oproep tot een
mailbombardement tegen een aantal prominente leden.

Voor zulke acties kan ik weinig sympathie opbrengen.

Mark