Lousewies doet mee!

W.E. van de Griendt W.E.vandeGriendt at BSK.UTWENTE.NL
Thu Oct 31 13:13:20 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag allen,

Het zou misschien verklaren waarom de heer Kist zich voorlopig nog niet
heeft aangemeld als kandidaat lijsttrekker.
Want dan mag hij die plaats niet meer innemen. Maar aan de andere kant, denk
ik dat als hem de vernieuwing echt ter harte gaat, een plek in het EP hem
niet kan/zal weerhouden om kandidaat lijsttrekker te zijn. Want als
lijsttrekker heb je de vernieuwing (voor een groot deel) in eigen handen en
vanuit het EP lijkt me dat een stuk moeilijker.

Wim van de Griendt