Lousewies doet mee!

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Thu Oct 31 12:10:13 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman Beun wrote:

> Een stap vooruit? Doe niet zo raar. De Tweede Kamer is gewoon de
> gemeenteraad van Nederland hoor...

Velen (ik ook) hadden haar kandidatuur voor het lijsttrekkerschap nu al
gewenst, maar er waren twijfels aan haar ervaring. Dus deze stap is
logisch, zodat ze eventueel in de toekomst wel die rol kan vervullen.
Plus dat ik haar graag in de komende campagne mee zie doen.

En het praktische belang van het EP ten opzichte van de TK, ja jij hebt
natuurlijk een heel andere kijk op dan ik, laat ik het daar maar op
houden...

Bart Meerdink