Bevestiging: verloedering openbaar minsterie

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Wed Oct 30 13:33:24 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Begrijp ik het goed dat je hier pleit voor eigen richting,
> met als argument dat je de door justitie gehanteerde strafmaat
> niet vindt deugen?

Ik ben zo nu en dan best bereid tot een politiek totaal incorrecte
uitspraak hoor :-)  Om duidelijk te maken waar het naartoe gaat als
politie en justitie hun gezag verliezen. En dat punt is zelfs bijna
bereikt. Hun huidige performance geeft er alle aanleiding toe. Zelfs
Prins Bernhard kan zich niet langer stilhouden ;-)