De Graaf kandideert

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue Oct 29 15:52:33 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

links | sublinks | subrechts | rechts | 100 | zoek | txt/gfx | cfg | help
NOS Teletekst / Nieuws / nieuws uit omroepprogramma's

NOS-TT  150 di 29 okt              KRO         Bron:Tijd voor Twee
D66-fractievoorzitter Thom de Graaf     heeft vanmorgen in zijn fractie
gezegd  dat hij zich kandidaat stelt voor het   lijsttrekkerschap bij de
komende        verkiezingen.                            In KRO's Tijd voor
Twee zei De Graaf    niet onder de indruk te zijn van de     negatieve
berichtgeving over zijn       kwaliteiten als fractievoorzitter."In   het
soort politieke stormen als die van het afgelopen jaar moet er ruimte zijn
voor de politiek waar ik voor sta,een   zorgvuldige politiek waarbij je
nadenkt over wat je gaat zeggen.Ik ben niet van plan om als een dun
berkenboompje       omvergeknikkerd te worden".              De definitieve
beslissing over het      lijsttrekkerschap van D66 valt op het
partijcongres op 16 november.