'Verkisting' (was: Thom de Graaf laat zich niet kisten...)

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue Oct 29 15:34:37 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"p.f.g.bos" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Hallo Lijsters ,
>
> Deze discussie snap ik totaal niet . Door mij is reeds een paar maanden
> geleden aangegeven wat er aan mankeert . (zie archief) . Duidelijk is het
> toch dat na twee verkiezingsnederlagen en een slechte peiling (de enige na
> LPF) hij niet instaat is MET de overige leden van de fractie D66 uit het
> moeras te trekken .

Dat is nu precies wat ik nu niet begrijp.
Als het toch gaat om de inhoud en D66 kennelijk de kiezer niet weet aan
te spreken ligt dat m.i. voor een belangrijk deel aan de inhoud en niet
aan de poppetjes.

En voor de waarde vermindering hebben andere partijen een actieve
bijdrage geleverd door een belangrijk deel daarvan over te nemen. Voor
D66 ligt de uitdaging om de vernieuwing aan te gaan en daaraan verder
vorm te geven.

Overigens is heb ik van Kist weinig gehoord dat wel zou kunnen leiden
tot aanwas van potentiele kiezers.

> Zonder dat ik mij inlaat om namen te noemen ben ik ook
> teleur gesteld hoe de fractie met de rug naar de leden gaan staan en alles
> vergoedelijken hoe hij en zij functioneren.
> Als ik met voorbeelden kwam hoe `dood` de partij in de regio`s dan is het
> enige verweer dat je te somber bent.

Dat los je dan toch ook niet op met nieuwe/andere fractieleden?

Henk Elegeert