Buitenhof

Sun Oct 27 21:30:51 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 17:12 27-10-2002, Jasper Diekema wrote:
>Houd  eens op met die persoonlijke vete! De lijst is niet meer
>geinteresseerd in deze kolder. Mail je opmerkingen naar hem persoonlijk maar
>laat deze lijst erbuiten.

Dag Jasper,

Ik heb een groot deel van de Buitenhof-uitzending gezien, en ik
gaf daar op deze lijst mijn mening over. Nu had ik het daarbij
ook over Floor Kist en Francine Giskes kunnen hebben, maar wat
ik van hen vond was reeds door anderen verwoord.

Wat ik miste was een opmerking over de enormiteit van Hein van
Meeteren. Jij bent het kennelijk niet met me eens. Prima. Zou
je hetgeen ik beweerde dan met argumenten willen weerleggen?
Ik denk dat de lijst - whatever that may be - daar meer aan
heeft dan aan je wat aanmatigende ad hominem-aanval op mij.

Veel succes!

Erik vdMb