ziekenfonds (was: Apartheid -> taalverkrachting)

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 25 21:28:24 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ellen,

Moet kunnen, zo lekker kort door de bocht en je hebt me aan het twijfelen
gebracht, maar toch niet overtuigd. Ik zit nu te dubben over de vraag waarom
grotere of kleinere borsten of meer of minder lip voor vrouwen wel door de
ziektekostenverzekeraar vergoed mag worden op grond van een medische of
psychische indicatie, en de kosten voor een sportschool door mannen die ook
wat aan hun figuur willen doen, of zouden moeten doen, niet. En ik zag
Lousewies gisteravond op Nieuws op twee ook al wat trekjes van Thom
overnemen, als zo af en toe een wat merkwaardige trek met die lip en toch
een zekere mate van verkramptheid. Maar als ze lacht, is het wel weer veel
spontaner en komt ze heel naturel over.

Groet,

Tjerk