ziekenfonds (was: Apartheid -> taalverkrachting)

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 25 02:10:21 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjee Ellen,

Ik had nooit gedacht dat iemand mij zou kunnen overtuigen van het nut van
een maagdenvlies, laat staan dat deze later op kosten van de
ziekenfondsverzekerde weer heringebracht mag worden, om het vervolgens in
een wip weer te doen verdwijnen.

De crux zit hem toch in dat psychisch lijden. De hypocrisie straalt ervan
af, niemand dwingt iemand tot trouwen, en laat staan met een man die druipt
van ontmaagdingen, maar per se wel met een maagd (zit daar ook nog een
leeftijdsvereiste aan; kun je ook een spinneweb inbrengen?) wil trouwen en
ja, dan kom ik toch weer bij multiculti terecht, is er een Nederlandse man
die dat relevant vindt. Met andere woorden: Waarom wil een Turkse vrouw
alleen met een Turkse man trouwen (ook al is het haar achterlijke neef,
ergens verweg verstopt in de bergen) en niet met een nederlander, omdat ze
dat toch nog een brug te ver vindt?

Heb je me overtuigd?

Groet,

Tjerk