FW:

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Wed Oct 23 15:59:50 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Theo Veltman [mailto:tveltman at bizzo.nl]
Verzonden: dinsdag 22 oktober 2002 23:13
Aan: tveltman at bizzo.nl

Hallo,

Gisteren mailde ik jullie over de proceudre die thans aan de orde is voor
verkiezing TK en lijsttrekker.

Gelukkig kan ik jullie melden dat het LB vandaag heeft besloten om een
andere procedure te volgen, te weten aan open lijsttrekkersverkiezing en een
verkiezing voor de lijst TK. Wij, het bestuur van afdeling Amsterdam, zijn
daar zeer gelukkig mee.

Nu dus zaak om mensen te stimuleren zich te kandideren. Op persoonlijke
titel verzoek ik jullie om Roger te vragen zich te kandideren. Zijn
kwaliteiten zijn duidelijk. Het is een goede kandidaat.

Uit betrouwbare bron begreep ik dat hij aan het overwegen is om het wel/niet
te doen. Als je wilt dat wij goede kandidaten hebben op 161102 en een echte
keuze, stuur hem dan zsm een mail om hem te vragen zich te kandideren. Zijn
mailadres is: boxtel at bart.nl Ik begreep, maar weet het niet zeker, dat hij
deze week zijn keuze bepaalt.

groeten
BIZZO Consultancy Netherlands
 <http://www.bizzo.nl> www.bizzo.nl
Theo Veltman
Den Texstraat 32 II
1017 ZB Amsterdam
020-6201219/020-6207710 (fax)/0654904456