over assessment bij D66

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed Oct 23 00:41:01 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

En anders houd ik je er ook aan. Ik ben blij dat je weer mee doet, en je ook
weer meedoet voor het lijsttrekkersschap. Maar dan moet je wel wat hoger
komen dan plek negen, of zelfs zeven zoals de SAC wilde, anders lukt je dat
niet. tenzij Henk L. te U. met zijn actie (door mij zonder meer ondersteund)
succes heeft gehad, en dat begreep ik vanavond al wel. Je was de vorige keer
al een pain in the ass, want je kreeg veel meer stemmen dan de pers voor zo
een NoNo had gedacht. Daar stonden ook toen kwaadaardige stukjes over in de
door mij gelezen landelijke pers: Er wordt geknabbeld aan Thom.

Ik hoop dat Lousewies zich ook kandideert, want dan valt er echt wat te
kiezen. Thom, Hein of Lousewies, daar trek je mediaaandacht mee, daarmee
discussie over de inhoud en met alledrie kunnen we het komen kabinet
Balkenende-Zalm (want nu gaat hij wel over) de onzin van hun maatregelen, en
de consequewnties daarvan voor de nakomende generaties duidelijk maken.

Groet,

Tjerk

PS: En als je niet oppast ga ik me ook nog kndideren. Ook D66 heeft recht op
een gepast numer 66!