over assessment bij D66

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Oct 22 23:50:21 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Tjerk Jouwstra" <tjouwstra at WXS.NL>
To: <D66 at NIC.SURFNET.NL>
Sent: Tuesday, October 22, 2002 11:47 PM
Subject: Re: over assessment bij D66

|Tenzij Hein besluit | zich niet meer te kandideren of door ons boven plaats
5 (want ook dan niet
| meer verkiesbaar) wordt gesteld. Dan speelt rancune, of een soort |
stiefouderlijk bevoogdingsgevoel van hem jegens ons geen rol meer.

Spijt me Tjerk, maar zo zit ik niet in elkaar.
Ik ga nu voor de lijst, en als het erin zit voor het lijsttrekkerschap.
Daarin ben ik open, en eerlijk. Misschien eindig ik op plaats 143, misschien
op plaats twee. De leden hebben nu het laataste woord. En wat betreft
Ellen's poging de partijen bijeen te brengen: ik heb dat geweigerd. Twee
incompatibele karakters zijn niet bijeen te brengen.  Het is alleen
verschrikkelijk dat Ellen nu ook im haar integriteit is aangetast en dat
privé-ruzies geopenbaard zijn  op een D66 lijst. Dat kan maar één doel
hebben: mij tegenhouden in mijn kandidatuur. Moet ik daarvoor wijken? No
way. Maar wees gerust: Ik heb  beloofd dat ik niet meer reageer op bepaalde
berichten van een bepaald iemand, en daar houd ik me aan.