Niet meer ziek, zwak en misselijk

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Oct 22 18:13:16 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Wat betreft de hoofddoekjes: Zie ook de mooie kleurenfoto op de voorpagina
van de Volkskrant vanochtend en het redactioneel commentaar eronder. Het
wordt al bijna een geuzenbegrip, zodat ook steeds meer hollandse -niet
zeeuwse-meisjes ze gaan dragen. Maar met een mooie bos haar is toch ook
niets mis (hoorde ik nog van Fits Wester).

Groet,

Tjerk