Open brief inzake kandidatenlijst TK

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Oct 22 17:37:48 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 16:12 22/10/2002 +0200, J.F.Diekema wrote:

>wat vinden we nu eigenlijk van Thom?? Hij is saai, nietszeggend
>en kleurloos, daarbij maakt hij fouten (refereer aan het debat Balkenende en
>zijn verschijning in B&vD). We hebben gewoon iemand nodig die onze
>standpunten met vuur en duidelijkheid naar buiten brengen. Of we die iemand
>hebben, dat weet ik ook niet helaas.

Thom is misschien wat nadenkend, wat afgewogen, maar hij is oprecht en vooral een boegbeeld van integriteit. In deze tijd dat lijsttrekkers geboren worden als paddestoelen, dat nieuwe partijen uit herfstregentjes de hemel nederdalen en "vernieuwende" politici openlijke moddergevechten leveren is iemand als Thom een rots in de branding. Ik vind Thom héél goed voor deze periode. (ps. de échte verandering had precies een jaar geleden moeten zijn gereraliseerd. Dan hadden we iets kunnen redden van 15 mei. Nu is het slechts overleven geblazen. Maar misschien gloort er nog hoop).