No subject

J.F.Diekema jf.diekema at WANADOO.NL
Tue Oct 22 16:51:42 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad Martin ik kan het niet meer dan eens met je zijn! Natuurlijk
zullen we ook zelf de wijde wereld in moeten gaan om mensen te laten zien
dat we nog leven en bruisend zijn en dat onze partij telt! Maar helaas is
het wel zo dat de lijsttrekker een belangrijke rol speelt in
verkiezingscampagne en is het dus best legitiem om over de nieuwe
lijsttrekker te discussieren.
Om even te refereren aan de tijden van Mierlo: wees eens eerlijk waarom
draaiden we zo goed, dat draaide toch ook vooral om van Mierlo en wat hij
uitstraalde. (ik vergeet hierbij niet de tijdsgeest en het verschil ik
standpunten)

Groeten,
J.