Open brief etc.

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Tue Oct 22 16:47:27 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Simpel, maar inspannend.
*) We kunnen niet meer op evenveel coverage van de nationale massamedia
rekenen als we bij eerdere verkiezingen kregen (we zijn niet meer de vierde,
maar de zevende partij);
*) Maar we kunnen onze presentie in het straatbeeld met eenvoudige middelen
versterken: alle leden doen een button op hun jas en stellen zich open voor
vragen van burgers; we hangen (desnoods wat verouderde) affiches voor onze
ramen zodat er achter ieder affiche weer letterlijk iemand staat of zit; we
organiseren in de afdelingen nu al folderploegen; we organiseren
werkbezoeken en dergelijke voor degenen die uiteindelijk als Kamerkandidaat
verkozen is; we roeren ons in de locale media; en we gebruiken onze fantasie
en vernieuwings-denkwijzen om andere zaken te bedenken om D66 met gewone
leden weer onder de aandacht te brengen.

 De D66-intellectueel moet uit zijn bureaustoel komen, de laptop wegleggen,
en weer het politieke handwerk van campagnevoeren aanpakken.

Zoiets dacht ik; maar ik sta open voor betere suggesties.

Bernard Aris