Open brief inzake kandidatenlijst TK

Karst de Jong karstdejong at YAHOO.CO.UK
Tue Oct 22 16:16:10 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zeg,

<<<Helaas is het ook zo dat 'slecht' nieuws ook nieuws
is.>>>

Niet als er stemmen vergaard moeten worden.

<<<Daarbij is het zo dat de kiezer bij de PVDA en
andere partijen echt iets zien veranderen>>>

Zoals wat - behalve een gezicht?. De CU zal naar ik
aanneem weinig structureel veranderen nu mijn
(voornaam) genoot aan de kant is geschoven. Het is
natuurlijk helemaal afgelopen met de LPF en de PvdA
komt toch alleen zeer ongeorganiseerd over op de
kiezer.

<<<Ik dacht het niet.. We ( De Graaff) gaan op
dezelfde voet door en maken de dezelfde fouten.>>>

Laat een verkiezing dat maar eens uitmaken. dhr. de G.
moet op z'n minst de zetels kunnen bewaren die hij
eerder dit jaar heeft weten te vergaren. Daarna kan de
disloyale deel fijn ontbijten.

Karst
(Belfast)

Everything you'll ever need on one web page
from News and Sport to Email and Music Charts
http://uk.my.yahoo.com