Open brief inzake kandidatenlijst TK

Kroes R.E.A. r.kroes at VERZEKERAARS.NL
Tue Oct 22 15:50:51 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb ondertussen geen navel meer
over van al dat gestaar. Dat geldt ook voor mezelf.

Ik vind i.t.t. Marcel van Dam (nooit verkeerd om het oneens met hem te zijn)
dat er niets te kiezen is op de links-rechts verdeling en dat als er iets te
kiezen valt, het om de keuze voor vernieuwing moet gaan. Daar moet D66 zich
op profileren. En al die schreeuwlelijks die het dus ff in 6 maanden wilden
klaren, moeten we duidelijk maken dat daar dus veel meer tijd voor nodig is
en dat D66 hun vertrouwen niet zal beschamen. (O.i.d. want volgens mij
reutel ik nu wat)

Dwars door het midden, lijkt me. Want daar is dus wel degelijk ruimte. SP en
GL roepen om het linkst en veel rechtser dan de huidige CDA en VVD-koers kan
niet.

Roland Kroes