Open brief inzake kandidatenlijst TK

Tue Oct 22 15:36:31 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ellen Vunderink <evu at PLANET.NL> (waar komen al die dames plotseling
 vandaan ?):
>Ik ben er ook erg voor dat Thom blijft zitten. Veranderen van
>lijsttrekker zal het imago van D66 in alle gevallen minder
>goed doen dan stabiliteit. (...) Vertrouwen in Thom en het
>programma. Dat zal al een paar zetels schelen.

 Maar er zijn nog maar een paar zetels over ! D66 staat thans op
 5 of 6 en de trent is omlaag, belist niet omhoog.

 Volgens Maurice de Hondt wordt D66 weggevaagd terwijl de partij
 een potentieel heeft bijna even groot als die van de PvdA.

 Ik vind dat de Graaf de kans heeft gehad. Het wordt tijd voor
 een ander. Door maar te blijven doorzeuren (net als Melkert),
 doet hij D66 de das om. In de strijd die er thans dreigt uit te
 breken tussen maar leifst 4 Pimmen delft D66 uiteraard het
 onderspit.
 De SP en GL lopen intussen met de buit weg, zo simpel ligt dat.

 Marc Fluks, Amsterdam

 In de gaten houden:
 http://www.politiekebarometer.nl
 http://www.interview-nss.com