over assessment bij D66

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Tue Oct 22 13:53:53 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar dat is niet mijn bedoeling. De lijst moet verschoond blijven van dit soort bagger.
Dat lijkt mij het enig belangrijke streven. Dat potentiële kiezers niet denken dat ze bij deze partij niet moeten zijn, dat nieuwe leden niet het gevoel krijgen dat ze bij de verkeerde partij zitten, dat een toevallige voorbijganger niet gaat denken dat D66 net zoiets is als de LPF, alhoewel :-)...
Ellen