over assessment bij D66

Herman Beun herman.beun at YUCOM.BE
Tue Oct 22 11:53:05 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Suzanne van Dalen schreef:

> Wordt deze lijst gemodereerd? Zo niet, dan lijkt het me zaak om een
> moderator aan te stellen, zo ja, dan stel ik voor dat de
> moderator gebruik maakt van zijn/haar mogelijkheden om te voorkomen
> dat de discussie hier vervuild wordt door persoonlijke vetes.

Hear, hear. De lijst wordt nu niet gemodereerd en dat lijkt me ook niet
permanent nodig (geloof me, de vete waar jij naar verwijst is gelukkig
wel de enige persoonlijke vete die hier steeds wordt uitgevochten). Maar
het lijkt me zinvol als de lijstbeheerders specifieke personen bij
wangedrag van dit soort van de lijst kunnen kieperen. In de tussentijd
zou een filter dat selecteert op 'meeteren AND muijzenberg' echter ook
al heel effectief zijn...

/Herman