Watergate

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Oct 19 11:54:51 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz van Rikxoort wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk,
>
> Je haalt mijn oprechte antwoord op een persoonlijke aanval van een ander uit
> dat verband, je gebruikelijk truuk om het weer eens heel ergens anders over
> te gaan hebben:

Fritz,

Hierbij mijn oprechte antwoord,

Aan jouw oprechte antwoord doe ik geen enkele afbreuk, gesteld dat ik
überhaupt tot zoiets in staat of van zins ben.

Bovendien, als je werkelijk wilt voorkomen dat ik me op enigerlei wijze
met jouw antwoord op een 'persoonlijke aanval' inlaat, dien je die wat
mij betreft je antwoordt ook persoonlijk naar de persoon in kwestie te
sturen, en laat je deze lijst daar buiten.

Het simpele feit dat je deze ook hier (deze lijst) hebt gepost biedt mij
dan ook de mogelijkheid daarop inhoudelijk te reageren. Dat heb ik
gedaan.

Bovendien zit je te zeuren over 'mijn gebruikelijke trucjes'??, en dat
ik het 'ergens anders over zou hebben', zonder dat ook maar op enigerlei
wijze te duiden of aan te geven.

Tot zover,
Henk Elegeert