Verkiezingen bedreigend voor D66 (2)

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Oct 18 21:15:06 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Erik,

Ben jij er ook weer? Overigens heeft Boris D. een heel leesbaar boek
geschreven, *Een blauwe stoel in paars*, waar hij in pag 233 en verder zijn
achtergronden over zijn initiatiefvoorstel over de antistalkingswet
beschrijft (mede gebaseerd op eigen ervaringen). Hein komt er niet in voor.

Groet,

Tjerk